piątek, 15 listopada 2013

15.11.2013 r

CZEŚĆ
Ahaha pochwalę się Wam teraz tak chamsko, że dostałam 5 z rzeźby jako jedyna ;o Ale w sumie nie bardzo zasłużyłam więc nie wiem za co to... No ale ok. Jutro mamy ślubowanie... Plus jakieś kocenie czy coś... No i mama sobie zobaczy moje prace a potem idziemy na zakupy. Aww .
Ehu w sumie to jakoś ostatnio nie spałam około 40 h... W sumie normalnie funkcjonowałam ale głowa bolała i wkurzona chodziłam ale tak to spoko.Trudno mi w sumie już w tej szkole, bo ocenianie jest takie wysokie , że aż spadnę... 3 u nas to 5- w innym liceum...
U mnie ogólnie nie jest aż tak dobrze ale nie jest okropnie.
Dziękuję za wszystkie wyświetlenia.
Niedługo 5 tysięcy coś chcecie z tej okazji? ;3
A teraz idę coś się pouczyć, pomalować, poszkicować...
Dobranoc

~~
Jest tak samo, może trochę smutno i nie mówisz dobranoc i nie mogę przez to usnąć.(!)


psst jeszcze z wakacji xo

10 minut. Tyle potrzeba by spieprzyć komuś życie na najbliższe tygodnie. Dziękuję.











Gdybyście się nudzili:

~by Amaya







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz ciekawą uwagę? Skomentuj. Nie hejtuj, nie po to jest ta opcja...