czwartek, 18 września 2014

A'la powrót?

WITAJCIE!
Tęsknił ktoś? Huh ja bardzo. No to ten... Chyba postanawiam wracać. Albo lepiej. Dam link do mojego obecnego bloga! Ktoś zainteresowany? No to łapcie robaczki  BLOG II .
Co u mnie? Aktualnie jestem chora, jak poinformowałam w blogu. Ale co działo się w moim życiu? Wooohooo duuużo. Zmieniłam się troszku. Zarówno z charakteru (chyba) jak i z wyglądu, hehs.
Ale najważniejsze... w końcu wybrałam się na convent. I to nie jeden! Yeey tak się jaram i w ogóle nimi, że muszę się pochwalić. Pierwszym był Magnificon -  z Karoliną i Kamilem, no i całym koenem (klub mangi i anime) jak zwykle. Boszzzzz było cudownie, poznałam swojego ukochanego Pawła Musiałowskiego, a także zdobyłam płytę HITTa no i poznałam Rikki. Jest na prawdę niesamowita, a muzyka tradycyjna staje się powoli moją ulubioną. Swoją drogą poznałam też Fumi Neko - nie wiedząc, ze to one, gdyż raczej nie przypadło mi do gustu ich internetowe show. Natomiast jeśli się z nimi rozmawia są na prawdę fajne.
Następny convent to B6: The Game - troszkę mniejszy, bo w szkole. Cóż... convent nie był taki zuy. Po raz pierwszy odważyłam się iść na creepypasty - które okazały się nudne. Napisaliśmy także wspólne opowiadanie na panelu Pokemonów, a także świetnie bawiłam się na coverach Linked Horizon. Konkurs cosplay także nie był taki zły, chociaż spodziewałam się większej ilości chętnych. Między przerwami w sleep roomie bawiłam się na Ultrastarze wraz z Hicu. W końcu dorwałam się do mikrofonu i sama zaśpiewałam, co okazało się nie takie straszne, a i wynik nie był najgorszy. 
Kolejny convent na jakim się pojawię to B-XmassCon 5! Mam nadzieję, że mnie rozpoznacie, a także przytulicie (koszulka free hugs obowiązkowo) lub przynajmniej się przywitacie. Zapowiadają się na prawdę fajne święta ;3
Poza tym aktualnie u mnie znośnie. Natsumi wyjeżdża na studia, a Death jest w szpitalu. Cóż... nie ma aż tak źle. Ten rok zapowiada się ciekawie, nawet literki nie są takie złe jak myślałam. Czas działać. Narysuję swoją mamę z nudów xD 
Do zobaczenia wkrótce! 

~~

mam je <3
powrót z B6

Nuda po convencie.


Aktualne zdjęcia, 
gdyby ktoś nie wiedział.
Czy coś.
~~

~by Amaya

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz ciekawą uwagę? Skomentuj. Nie hejtuj, nie po to jest ta opcja...