środa, 6 lipca 2016

Księżniczka w swoim własnym świecie...

WITAJCIE
Z tej strony Amaya.
Konwenty, na których na bank się pojawię: Animatsuri, Gakkon, Jagacon.
Wszystkie informacje macie podane na konwentach południowych oraz na stronach konwentów.
Co u mnie?
Wszystko pod kontrolą, dzisiaj robię sobie dziarę brzydko mówiąc. Ale może ktoś się nie skapnie o co chodzi xD Zakochałam się też. W osobie płci tej samej. Pierwszy raz tak mocno. Pierwszy raz w osobie tej samej płci. Nie wiem co z tym fantem zrobić. Mam nadzieję, że nam się kiedyś ułoży, gdy odejdzie od swojej teraźniejszej partnerki. Związek kolejny na odległość byłby xc Ale cóż...
Dzisiaj jadę chyba do babci. Mam nadzieję, że dziewczyny do tej pory zdążą jej posprzątać, bo nie chce mi się bawić w sprzątaczke babci.  W końcu jestem jej wnuczką a nie jakąś służącą.
Wszystko gra a więc niech moc będzie z wami!
Sayoooooo

1 komentarz:

  1. Nie wiem właściwie o kogo chodzi tej niby osoby płci tej samej xd Serio. Nie ogarniam ahaha :)

    OdpowiedzUsuń

Masz ciekawą uwagę? Skomentuj. Nie hejtuj, nie po to jest ta opcja...