poniedziałek, 24 grudnia 2018

Wesołych Świąt!

WITAJCIE!
Jak pewnie wiecie jest dzisiaj Wigilia. Czyli w sumie zaczęły się kolejne święta Bożego Narodzenia. Ja spędziłam je z rodziną w domu partnera mojej mamy.
W sumie przyjechałam w sobotę przed świętami bo chciałam więcej czasu spędzić z moja rodziną. Zaczęło się nie zbyt fajnie bo partner mamy zapytał czemu już jestem skoro Wigilia jest w poniedziałek. Mama się z nim pokłóciła, a ja cały wieczór przepłakałam. Chciałam w niedzielę z samego rana jechać do siebie ale mama mnie powstrzymała. Tak więc całą sobotę i niedzielę miałam bardzo przykrą. Ale dzisiaj stał się jakiś cud wigilijny chyba bo mnie przeprosił na swój sposób i jakoś normalnie dzieliliśmy się opłatkiem i zasiedliśmy przy jednym stole. Ja jednak nie mogłam za długo patrzeć na niego więc przyszłam do pokoju i postanowiłam trochę do was napisać.
Ogólnie u mnie jako tako.
Szukam pracy, szykuje się na Sylwestra, moje urodziny, potem na studniówkę oraz urodziny Krystiana i mamy. Strasznie dużo imprez przez te dwa miesiące.
W sumie, zwolniłam się z pracy i szukam czegoś nowego. Możliwe, że już znalazłam ale nie zapeszajmy.
Dlatego teraz obejrzę sobie jakąś świąteczną bajkę lub film i poczekam aż moje kochane koty zaczną mówić.
Wesołych Świąt kochani!
Sayooo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz ciekawą uwagę? Skomentuj. Nie hejtuj, nie po to jest ta opcja...