poniedziałek, 15 kwietnia 2019

Just me

HEJKA
Cześć cześć i czołem, kluski z rosołem ;)
Co u mnie? W sumie wszystko dobrze. Czytam sobie książkę Pawlikowskiej "W dżungli zdrowia" i dowiedziałam się naprawdę dużo. 
Strasznie w sumie od rana wkurza mnie mój kot. Cały czas chce się dostać z niewiadomych przyczyn do łazienki. Miauczy i jęczy jakby to było dla niej najważniejszym celem na dzisiaj. 
Nie wiem właściwie o czym pisać. Jestem szczęśliwa ale jednocześnie tęsknie za tym co było kiedyś. Tęsknie za Deathem, Ollim itd. 
Może i zyskałam prace, przyjaciela i mam nadal tego samego chłopaka przez około 3 lata. Ale tęsknie też za nimi. Coraz częściej myślę też o Tobie, Natsumi. Zwłaszcza gdy jestem blisko Twojego bloku na tym właśnie osiedlu. A już na pewno będę myśleć gdy się tam przeprowadzę. 
Tęsknota to najgorsze co możesz czuć w swoim małym serduszku.

Niech moc będzie z Wami.
Sayoooo....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz ciekawą uwagę? Skomentuj. Nie hejtuj, nie po to jest ta opcja...