wtorek, 22 kwietnia 2014

#6


Coraz bardziej wątpię w swoje szczęście.
Coraz częściej tracę nadzieje na lepsze jutro.

Coraz mniej czasu spędzam w miłym towarzystwie.
Coraz bardziej zamykam się w sobie.
Coraz więcej łez.
Coraz więcej histerii.
Coraz więcej porażek.
Coraz więcej smutków...
Nie daje rady skarbie.
Zabierz mnie stąd. 
Nie ma Cię?
Głuchy sygnał w słuchawce.
Nie odbierasz.
Nie ma Cię.
Nie zależy Ci już.
Kiedyś było tak pięknie.
Kiedyś czule dotykałeś mojej dłoni.
Kiedyś namiętnie całowałeś me usta.
Kiedyś nasze serca równo biły.
Dziś wszystko to przeminęło.
Nie ma już nas.
Nie ma już Ciebie.
Odszedłeś.
I nigdy nie wrócisz.
Mówią "czas leczy rany."
Jednak nasze wspomnienia wracają z dnia na dzień.
Coraz bardziej.
Coraz boleśniej.
Nie mam siły na kolejny dzień.
Nie mam siły na kolejną godzinę.
Nie mam siły na życie bez Ciebie....





~by Amaya

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz ciekawą uwagę? Skomentuj. Nie hejtuj, nie po to jest ta opcja...