środa, 29 kwietnia 2015

Przeprosiny, zaproszenie, nowe informacje, inspiracje.

WITAJCIE WITAJCIE!
Pojawiam się znowu na chwilkę, by zaraz zniknąć znowu. 
Chciałabym przeprosić wszystkich, których wystawiłam nie pojawiając się na konwencie Pyrkon. Niestety nie dałam rady. Plany również troszkę się pozmieniały... Nie zobaczycie mnie na tylu konwentach na ilu chciałabym być. Kolejne co mogę zrobić to po prostu - przepraszam. 
1 maja zapraszam Was jednak na małe wydarzenie jakim jest Piascon! Troszkę późno informuję tutaj, ale lepiej tak niż wcale. 
Kolejne przykre informacje: urlop w radiu i brak czasu. Cóż, niestety terminy gonią. Nie obędzie też się Hanami. Rozchorowałam się. Tak, kwiecień nie jest dobrym miesiącem, lecz maj mam nadzieję. że będzie lepszy. Tego też Wam życzę! :)
Pozdrawiam i do zobaczyska w Jędrzejowie.
Sayoo.

~ ~
troszkę inspiracji 
















Huhu, też chcę tak tworzyć!
Kiedyś... ;)

~Amaya



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz ciekawą uwagę? Skomentuj. Nie hejtuj, nie po to jest ta opcja...