sobota, 18 lipca 2015

Dom, plany na wakacje, lekki dołek, marzenia?

WITAJCIE KOTECZKI!
Dzisiaj wreszcie po ciężkim tygodniu jestem w domku. W następnym tygodniu całkowicie wychodzę ze szpitala. Niestety moje plany w tym momencie całkowicie się zmieniają. Po 1 nie mogę przebywać na słońcu więc nie pochwalę się piękną opalenizną w szkole. Ale to nic. Będę się wyróżniała! XD Zawsze lubiłam oryginalność.
Mimo wszystko jakieś tam plany maaam. Dlaczego by na przykład nie wyjechać pod koniec wakacji na kilka dni do Płocka? Aww, będzie fajnie. Kogo tam mogę spotkać? Drugim planem, a właściwie zamiarem jest przeczytanie książki pt.: "Zbrodnia i Kara". 
Jak widzicie poruszę w tym poście jeszcze dwa wątki: dołek i marzenia. 
Dlaczego znak zapytania? Gdyż nie wiadomo czy marzenia się spełnią. A o czym ja marzę? Marzę by w moim życiu było dużo radości. Tylko tego pragnę! A dołek jest dlatego, że takowe jedno marzenie może się nie spełnić. 
Mimo wszystko życzę Wam, aby sierpień był miesiącem pełnym odpoczynku i nabrania energii do nowego roku, który ja spędzę w internacie więc posty będą co sobotę. 
Sayooo

~ ~

by TigaLioness

Taka ja w wakacje~



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz ciekawą uwagę? Skomentuj. Nie hejtuj, nie po to jest ta opcja...