sobota, 15 sierpnia 2015

Wakacje, upał, powrót do szkoły, internat.

WITAJCIE, WITAJCIE
Wakacje powoli dobiegają końca. Jeszcze dwa tygodnie i znowu nudna szkoła. Czy taka nudna? Ten rok zapowiada się naprawdę ciężko. Mimo, że dużo poodchodziło mi przedmiotów to liczba godzin przebywania w murach szkolnych wzrosła. No nic, jako, że zapisałam się do internatu myślę, że będzie troszkę łatwiej. Moje dojazdy zabierały mi zbyt dużo czasu.... Stanowczo za dużo. Poza tym będę mogła bardziej związać się z klasą. 
Upały, upały, upały! ;-; Umieram z gorąca.Nie wiem jak to było w zeszłym roku, ale w tym stanowczo za duże temperatury. Mam nadzieję, że jakoś się ochłodzi gdy będę jechać do Płocka. 
Ehu, poza tym u mnie wszystko w jak najlepszym porządku. Tydzień temu mogliście mnie nawet usłyszeć na audycji u Sevika! Tęsknie troszkę za nim i za ludźmi z klasy. Ale chyba nie tylko ja tęsknie, gdyż w piątek zmykam na pizze w gronie dobrych przyjaciół. 
W sumie zaczęłam też codziennie rysować. Nie mówię, że są to jakieś wybitne prace jednak liczy się fakt, że pod koniec wakacji wracam do tego co lubię. 
Mam nadzieję, że wasze wakacje wyglądają lepiej, gdyż mi bardzo się nudzi, a "Zbrodnia i kara" nadal nie wypożyczone ><
Sayoooo

~ ~













~by Amaya

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz ciekawą uwagę? Skomentuj. Nie hejtuj, nie po to jest ta opcja...