sobota, 16 stycznia 2016

Wyjazd, powrót do szkoły, ślub, urodziny.

HEJKA OKEJKA!
U mnie - jakoś leci. Powoli. DO przodu, nigdy do tyłu, prawda?
Punkt 1: Wyjazd do Warszawy. Tak w ferie szykuje mi się 4-dniowy wyjazd. Ciesze się niezmiernie chociaż też i boje. Od tego wyjazdu zależy dalszy stan mojego związku. Trzymajcie kciuki by poszło ok.
Punkt 2: Powrót do szkoły. Tak wracam do szkoły na wybrane zajęcia. Wybrałam matematykę i historię sztuki. Na nic innego nie mam na razie ochoty. A już na pewno na rysunek i malarstwo. Brrrrrr
Punkt 3: 9 stycznia w moje urodziny xd odbył się ślub Eweliny i Mateusza. Jak zdobędę jakieś zdjcia to podrzucę pewnie.
Punkt 4: Moje urodziny odbyły się na weselu Eweliny i Mateusza. Dostałam piękny tort (fotkę wrzucę) i taniec z parą młodą. Cudowne chwile.
Życzę Wam aby ferie były dla Was czasem odpoczynku i świetnej zabawy.
Sayooooooooo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz ciekawą uwagę? Skomentuj. Nie hejtuj, nie po to jest ta opcja...