wtorek, 9 lutego 2016

Trudny okres, szkoła, roczek, dobry film i książka.

HEJ
Dzisiaj kolejny nudny dzień. Dosłownie nic się nie dzieje. Nie to co w sobotę. Pozdrowienia dla Adriana, który umilił mi dzień. I jutrzejszy dzień będzie taki słodki! Ale to tajemnica.
Co do trudnego okresu to tak mam jakieś dziwne lęki, fobie, nastroje. Cały czas chce mi się płakać....
Szkoła, wróciłam do szkoły na wybrane zajęcia czyli polski, matematyka i historia sztuki. Bosko. Pani pedagog mi zazdrości, cóż.... wszyscy mi zazdroszczą!
Roczek Roksanki zbliża się wielkimi krokami, to już 14 lutego w walentynki.
Dobry film i książka tyczy się Darów Anioła: Miasto Kości, a książka to Błękitnokrwiści. Polecam.
Sayoooo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz ciekawą uwagę? Skomentuj. Nie hejtuj, nie po to jest ta opcja...