wtorek, 30 kwietnia 2013

30.04.2013 r.

Siemanko!
Nocowałam u kumpeli. Było fajnie. Szkoda, że bimbru było tylko na dnie butelki. Chciałabym na chwile zapomnieć przy niej o problemach. Owszem na spacerze z Pati to się udało ale nie na długo. Wieczorem pisałyśmy do Michała. Rano miał mnie odprowadzić, ale nie dał rady. Szkoda. Teraz po tylu szczęśliwych chwilach jakie spędziłam u Marty razem z Pati, i u Pauli chce mi się płakać. Boli mnie to, że umiem się śmiać jeszcze i dobrze bawić. A no i pisałyśmy z Norbertem bo widziałam jego sucz (dziewczynę) . Ewidentnie to była ona. Ale on zaprzecza. Teraz sobie jem i oglądam dalszą część filmu "Trzy metry nad niebem" a mianowicie "Tylko ciebie chcę". Znowu ten sam aktor podobny do niego. Już chce mi się płakać...

~~




 Taki słodziak *___*


~~
Tak chujowo teraz ;___; 



~by Amaya


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz ciekawą uwagę? Skomentuj. Nie hejtuj, nie po to jest ta opcja...