wtorek, 14 czerwca 2016

Ciekawość. pierwszy stopień do piekła.

WITAJCIE
Czas na kolejny post.
Dziś byłam u terapeuty.  Musiałam opowiadać o swoim byłym chłopaku.  I o samookaleczaniu.  Co sami dobrze wiecie robiłam... Dlatego ten dzień był trudny.  Mówię piszę, że był bo jest już 19. Dla mnie dzień się zakończył.  Potem byłam u fryzjera.  Zgolilam boki i skróciłam grzywkę.  A następnie zrobiłam kolczyka w wardze.  Wszystko poszło po mojej myśli.  Potem zasnęłam i spałam aż do 18. Gdy obudziłam się nie wiedziałam,  czy jestem u siebie czy w Krakowie. Dopiero widok sióstr uzmyslowil mi gdzie jestem.  Byłam w domu.  Co za ulga.  Nie chciałabym a może chciałabym się obudzić w Krakowie.  U niego.  Nadal coś do niego czuje bo było to silne uczucie ale powoli myślę, że zapomnę.  Przynajmniej mam taką nadzieję.  Niby mamy ten kontakt ale znikomy.  Wszystko się wali...
Teraz czekam na mamę i do spania.  Także dobranoc wam i niech moc będzie z wami!
Sayooooo.  

2 komentarze:

  1. Piszę z ciekawości i co prawda tylko to ma związane z moimi pytaniami ale cóż.

    Będzie można cię spotkać na jakiś konwentach? I można by wiedzieć też o dokładnych datach w których tam będziesz?
    A tak to może wiesz o jakichś ciekawych w świętokrzyskim? I zamierzasz się wybrać na nie? Nie chcę zdradzać miejsca zamieszkania a jestem dość nowy co do tego. A pytam z ciekawości aby móc wybrać konwenty na których będę w stanie miło spędzić czas. A to jakie osoby są dookoła też jest dość kluczowe do tego. Więc zostaną mi do wyboru te spoza wymienionych przez ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę na pewno na Ryuconie - 12-14 sierpień. Oraz chyba na animatsuri lub gakkonie. Polecam na fb stronę konwenty południowe i sprawdzić sobie tam daty dokładne ponieważ ja nie pamiętam. W Kielcach polecam Jagacon - na którym się pojawię (konwenty południowe polecam) oraz Sabat Fiction Fest we wrześniu chyba. A tak to był GameON 25-26 czerwca. Pozdrawiam i dziękuję za komentarz ;)

      Usuń

Masz ciekawą uwagę? Skomentuj. Nie hejtuj, nie po to jest ta opcja...