poniedziałek, 6 czerwca 2016

Dawno, dawno temu.... a może jeszcze kilka dni temu?

WITAJCIE
Kochani to mój kolejny a raczej pierwszy post w czerwcu.  Tak,  pierwszy.  Zdecydowanie.  Chciałabym wam się pochwalić, że dostałam się do CosplayFan'u. Mam wejściówkę medialną na Wondercon i bardzo się z tego powodu cieszę.  Dodatkowo rozdałam darmową wejściówkę na ten właśnie konwent.  Jestem taka szczęśliwa.
Zasłużyłam na to poprzez zamówienie plakatu reklamującego CosplayFan.  Będę też wolotariuszką na Wonerdconie z czego jestem zadowolona bardzo.  Znajdziecie mnie na terenie gier retro.  Szczęśliwym zwycięzcą jest moja znajoma Wiktoria. I mamy się spotkać razem ze znajomymi.  To już w ogóle bomba.
We wrześniu czas do szkoły.  Z tym,  że zmieniam specjalizację i przenoszę się na grafikę.  Z rzeźby na grafikę.  Jest to moja osobista decyzja,  ponieważ na rzeźbie się już męczę.  Nie zrobię dyplomu, z którego będę zadowolona bo po prostu nie mam pomysłu a na grafikę mam.  Tak więc życzcie mi szczęścia i do zobaczenia na Wonderconie!
Sayooooo.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz ciekawą uwagę? Skomentuj. Nie hejtuj, nie po to jest ta opcja...