środa, 1 czerwca 2016

[ten, kto umiera - nie może marzyć]

WITAJCIE
Ja już po Magnificonie. Jestem mega podekscytowana ale to zasługa wielu ludzi. Mam nadzieję, że uda mi się sklecić jakąś krótką relację. Ale to później. Zajmijmy się stanem teraźniejszym, bo tamto to przeszłość.
Otóż mój stan cywilny: panna, bez związku. Tak rozstaliśmy się z Alchem, ale to jego wina, przez niego mam rękę w szynie gipsowej i ciężko mi pisać cokolwiek.
Swoją drogą dostałam się do cosplayfan i jestem tam orgiem. Załatwiam sobie wejściówki na konwent, wrzucam zdjęcia etc. Same plusy. Zaraz właśnie wrzucę moją pastel gothową stylizację w lenonkach i będą hejty, ale co tam . Jakoś trzeba to przeboleć.
Kolejną rzeczą są moje opowiadania, do których zamierzam wrócić, między innymi do Hitorikiri, które już dawno zapomniało co to światło dzienne, a ma kilkadziesiąt jak nie kilkaset stron.
DDDalej konwenty na które się wybieram:
-Wondercon
-Animatsuri
-Ryucon
-Tsuru
i wiele na, które mnie zaprosicie!
Do zobaczyska i niech moc będzie z Wami!
Sayoooo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz ciekawą uwagę? Skomentuj. Nie hejtuj, nie po to jest ta opcja...