poniedziałek, 12 stycznia 2015

2015 ROK!!!

WITAJCIE~!
Na początek pragnę Was powitać w Nowym Roku i złożyć życzenia. Wiem, że jest dosyć już po czasie, ale takie od serducha chyba nie zaszkodzi? Więc....
W 2015 roku niech Wam się żyje lepiej. Więcej fazek, dużo imprez, zdrowia, szczęścia, miłości, wierności swoim połówką, cierpliwości i dużo czasu dla siebie! Byście mieli czas zajrzeć tutaj do mnie na chwilkę. Artystom życzę weny, oryginalności, zapału, kreatywności, samych sukcesów i dużo snu! ;3 Konwentowiczą, cosplayerom i gamerom (sorry jeśli coś źle piszę xD)  udanych cosplayi, konwentów pełnych fajnych paneli, duuużo fajnych gadżetów, hajsów, czasu na gry i przede wszystkim by na rynku pojawiły się Wasze upragnione gry! A zwykłym, aczkolwiek wyjątkowym ludkom życzę szczęśliwego roku, bez zmartwień, z dobrymi wynikami w szkole, na studiach i w pracy! ;3 Jeszcze raz dużo miłości, wspaniale spędzonego czasu z przyjaciółmi i rodziną. 
Jak Wam minął Sylwester? Spędziliście go w domu, z rodziną? Czy może ze znajomymi, przyjaciółmi? A może po prostu przespaliście ten dzień/noc? Pochwalcie się w komentarzu! xD
Mój Sylwester minął fajnie. Lepiej, niż w zeszłym roku, czy nawet dwa lata temu. Spędziłam go z przyjaciółmi. Było na prawdę nieźle. Oglądaliśmy filmy, wygłupialiśmy się, rozmawialiśmy. O północy tata Adriana odpalał fajerwerki i piliśmy szampana z butelki ;D Nie spałam całą noc, co potem odbiło się następnego dnia, gdyż położyłam się koło 21:30 i spałam do 13:30 ;/ Następne dni były jeszcze gorsze, bo przestawiłam się na tryb nocny.' 
Dodaje zdjęcia z conu, tak jak obiecałam. Z meeeega opóźnieniem, wiem. Ale mój komputer był w naprawie ;c
W następnym poście -----> moje 18-ste urodziny. Tak, stara duperra ze mnie. Jak to mawia Adrian :D
Sayooo~

~ ~




















~by Amaya
sorry za jakość xD


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz ciekawą uwagę? Skomentuj. Nie hejtuj, nie po to jest ta opcja...