piątek, 20 lutego 2015

Ferie, zapowiedzi, radio, nowe towarzystwo.

WITAJCIE!
Ahh... tak jest piątek. Czyli pierwszy tydzień ferii za mną. Love 6 udany jak najbardziej. Relacje z niego już dzisiaj tutaj [klikk]  a z koncertu trochę później, gdyż nadal nie mogę uwierzyć w to, co się tam działo. 
Zapowiedzi, czyli na jakich konwentach jeszcze powinnam się pojawić (w planach):
* Pyrkon - Poznań
* Magnificon - Kraków
* Animatsuri - Warszawa
* B- 7 - Kraków
* Tsuru - Rybnik
* Sabat Fiction-Fest - Kielce
* Japanicon - Poznań (o ile się nie mylę)
* B-XmassCon - Kraków
Tak, dużo tego. Dlatego nie wiem czy na wszystkich będę. Na trzy pierwsze powinnam się wyrobić. Dalej jakoś to będzie. Boję się tylko o reakcje ludzi na mnie... W końcu zawsze bałam się dużych aglomeracji i akceptacji ze strony ludzi. Pierwszą rzecz udało mi się zminimalizować do poziomu +1, czyli mogę jeździć bez problemu na konwenty. Ale Pyrkon jest ogromny. ;-; No nic, mam nadzieję, że nie zaginę w tłumie i, że będzie tak miło jak na Love 6.
Z kolei dobrą wiadomością (przynajmniej dla mnie) jest fakt, że.... DOSTAŁAM SIĘ DO RADIA [klikk]~! Dla mnie jest to coś cudownego. Moje stałe godzinki to czwartek: 15:30 - 17:00 oraz sobota: 15:30 - 17:00 . Mam nadzieję, że jakiś czytelnik się odezwie w pozdrowieniach ;3 
I jeśli chodzi o ludzi z radia, to jest właśnie w tym fajnego, że poznaję cudowne osoby. Zostałam miło przyjęta, zdobyłam uroczę koleżankę i kochanego kolegę. I spełniam swoje marzenie przede wszystkim.  Mam nadzieję, że zostanę na dłużej. Trzymajcie kciuki!
Sayooo~

~Amaya

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz ciekawą uwagę? Skomentuj. Nie hejtuj, nie po to jest ta opcja...