niedziela, 16 lutego 2014

16.02.2014 r.

ELO
Czas wrócić do rzeczywistości. Może uda mi się wstawiać znowu regularnie posty. Może uda mi się dodać kolejny rozdział. W sumie dosyć dawno nie dodawałam. Wybaczycie? 
Wczoraj byłam u mojej siostry ciotecznej - Kamili. Jest ona ode mnie o 2 lata starsza. W sumie jako dzieci bardziej miałyśmy kontakt, teraz jakoś nie możemy złapać wspólnych tematów - poza zdjęciami. Byłyśmy razem z naszymi rodzicielkami nad zalewem, który był cały zamarznięty i robiłam jej zdjęcia a ona mi. Stwierdziła "nadajesz się na fotografa". No ale żadna sztuka robić zdjęcia osobie, która jest taka ładna. 
Jutro do szkoły. A ja nic nie zrobiłam. Znowu zobaczę się z klasą, Karoliną, Wiktorią. Swoją drogą napisał do mnie Eryk z LGBT . Zaręczył się... 
Z wigiem tak jak chyba wspomniałam pożegnałam się. Zbyt bardzo było realne go mieć. No ale chociaż na koncert An Cafe pojadę. Może spotkam Kotsu jeśli dobrze pójdzie. Potem będą urodziny mamy następnie wszystko wróci do normy - nudne życie witaj. 
Odwiedza mnie dziś wujek..
Sayo...

~ ~

Kamila: ;3




Papa, peruko na pastel gotha ;-; 








~by Amaya



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz ciekawą uwagę? Skomentuj. Nie hejtuj, nie po to jest ta opcja...