czwartek, 27 lutego 2014

NYAPPY~

OHAYO!
Właśnie wróciłam do domu z Warszawy. Z koncertu AN CAFE! Jak było? CUDOWNIE WSPANIALE PO PROSTU ZAJEBIŚCIE~! Czemu? No więc zacznijmy od początku:
Wczoraj koło 3:50 wstałam aby się wyszykować na koncert. Wiecie jak co rano... Tyle, że tym razem ułożyłam grzywkę przedzieliłam na dwie strony. No ale to mało istotny szczegół. Przyjechał po mnie Karoliny tata i pojechałyśmy na dworzec. Pociąg był już na stacji. W naszym przedziale siedział tylko jeden człowiek. Całą drogę słuchałyśmy An Cafe i uczyłyśmy się Kimi No Machi. Potem na dworcu w Warszawie koło 10:05 kupiłyśmy bilety autobusowe i w sumie skierowałyśmy się do sklepu Yatta. Sklep ten czynny był od 12:00 a my byłyśmy tam już o 10:50 - pieszo. Więc udałyśmy się do KFC. Po drodze napotkałyśmy się na Manufakturę Cukierków. Kupiłyśmy tam paczkę słodyczy dla chłopaków. Potem w końcu dotarłyśmy do KFC. Po krótkim posiłku etc wróciłyśmy do Yatty. Tam z pół godziny wybierałyśmy słodycze przypinki i w ogóle... Męczyłyśmy pana bo był fajny. A w ogóle to dzisiaj jest przecena słodyczy o 10%! Potem już poszłyśmy na przystanek i autobusem na ulicę gdzie znajduje się klub. Co prawda długo pytałyśmy o drogę przechodniów, ale w końcu dotarłyśmy! Jak się okazało przed nami przyjechali chłopaki. Więc troch.ę smutno, że nie powitałyśmy ich... No ale cssssi. Więc od około 13:00-13:30 siedziałyśmy na schodach przy wejściu do klubu. Pomagałam wycinać serduszka, oklejać gift boxa etc. Bardzo mili ludzie! Potem chłopaki zaczęli sie rozgrzewać na scenie! Wszystko było słychać szczególnie Miku i jego "he he he". Co prawda trzeba było kucać, aby ich zobaczyć ale było warto. I około godziny 17:00 zaczęli wpuszczać VIP-ów. Wśród nich była Kotsu, która bardzo chciałam zobaczyć - a raczej usłyszeć. Wyszedł do nas fotograf AN Cafe i zrobił nam zdjęcia. Jeśli je dorwę to Wam pokaże razem ze wszystkimi zdjęciami. I od 17:20 zaczęło się prawdziwe wyczekiwanie. Wszyscy się gnietliśmy i w ogóle było ciasno. Aczkolwiek od godziny 17:30 byłam już bez kurtki więc dzięki otaczającym mnie ludziom było mi ciepło. Od 17:56 odliczaliśmy sekundy. Pukaliśmy w drzwi etc. Aż w końcu o 18:00 zaczęli wpuszczać. Było ciężko ale dostałam się do szatni (nie wspominając, że od biletu oderwała mi się część którą sprawdzają przy wejściu). Wrzuciłam kurki, poczekałam na Karo i pobiegłam pod scenę. Zaraz za VIPami byłam między 1 a 2 rzędem. Zaczęło się kolejne czekanie. Żałowałam, że nie wzięłam telefonu ze sobą pod scenę - miałabym zdjęcie zespołu. No i po wielkim klaskaniu i krzyczeniu "An Cafe" pojawił się w/w pan od zdjęć  i sprawdzał sprzęt. Potem w końcu wyszli chłopcy! To było takie piękne. Zjawiali się po kolei (ale na tę chwilę nie chce pomylić kolejności więc napiszę po konsultacji z kimś.). Potem zaczęli swój występ. Miku mówił po polsku "Dzień dobry" i parę innych słów. To było takie urocze! Skakaliśmy, tańczyliśmy (mimo dużego ścisku) tak jak Miku i Yukki nam pokazywali. Było po prostu cudownie. Śpiewaliśmy razem z Miku. Potem Miku zaczął podchodzić bliżej. Także inni z zespołu. Podsumowując dotknęłam każdego prócz Yukkiego. A szkoda. Miku - po pięknych, umięśnionych udach; dłoniach, brzuchu. Aww no padam. Kanona też złapałam za dłoń. I Takuyę! I Terukiego. Awww *.* Po prostu super było. Nie umiem dalej opisywać przebiegu koncertu ale łzy się polały... Pod koniec śpiewaliśmy raz jeszcze Kimi No Machi i wyprosiliśmy jeszcze jedną piosenkę gdyż chusty nie były używane, a wtedy Miku złapał za swój biało-czerwony ręcznik i też nim machał! I wziął naszą flagę <3 Potem pozbierał serduszka abuxciasdhvui po prostu super! Po koncercie zrobiłam sobie zdjęcie z Kotsu, kupiłam torbę i płytę. Pożegnałam się z Weroniką i z dziewczyną której imienia nie pamiętam. Koło 22:00 w Mc'u spotkałyśmy kilka dziewczyn z koncertu. Wróciłyśmy koło 3:40 od razu poszłam spać. Dziś rano koło 9:30 wyszłam od Karo. O 10:55 siedziałam już w busie do domu słuchając An Cafe. Teraz jestem w domu i wspominam to wszystko mając łzy w oczach, ale z uśmiechem na twarzy. W albumie dla chłopaków są moje zdjęcia dwa, plus w gift boksie tyle rzeczy. Awww Mam nadzieję, że się im spodobało! Wiem, że pewnie nikt nie dotrwa do tego momentu ale przepraszam za wszystkie błędy! Warszawo, mimo, że w autobusie bez karty płatniczej nie kupię biletu, mimo, że macie mało przejść dla pieszych, mimo iż ludzie zwracają Karo uwagę o spódniczkę przy takiej temperaturze, mimo wszystkich pytanych przechodniów: DZIĘKUJĘ ZA CUDOWNE CHWILE! 
Do zobaczenia za rok!

~ ~
zdjęcia z fanpage'a An Cafe ;3
wycinałam te serduszka. Aww *.*



zdjęcia z Twittera chłopaków:
hahaha <3



~by Amaya

2 komentarze:

  1. Jak ja lubię czytać tego typu, spontaniczne relacje. Osobiście dopiero wczoraj zabrałam się za swoją notkę na blogu ale co tam. Fajnie piszesz i z tego co przeczytałam mamy całkiem podobne przeżycia odnośnie Warszawy. Od siebie dodam tylko tyle, że spodziewałam się czegoś innego (po wyjściu z dworca) i przeraża mnie ogrom palaczy w tym mieście. Sam koncert był cudowny ale gdyby nie VIP spotkanie, to mimo wszystko myślę, że w Krakowie było lepiej. Pozdrawiam i miłego dnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha bardzo dziękuję za miły komentarz. Zazdroszczę VIP-a ale mam nadzieję, że następnym razem i mi uda mi się go mieć. Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń

Masz ciekawą uwagę? Skomentuj. Nie hejtuj, nie po to jest ta opcja...