środa, 11 maja 2016

[ten, kto nie marzy - umiera]

WITAJCIE MOI DRODZY!
Dziś specjalna notka pt.: Ten, kto nie marzy - umiera. Tak właśnie jest w moim przypadku. Miałam marzenia i je spełniłam. Mam świetnego chłopaka, dobrą szkołę, rodzinę, perukę xD Tak to ostatnie marzenie spełnił mi mój chłopak. Pamiętajcie warto marzyć bo marzenia się spełniają. Zawsze ale to zawsze się spełniają. Nie ważne czy duże czy małe. Całe swoje życie czułam się samotna a dziś odnalazłam swoje "wypełnienie" duszy.
Co u mnie? Jestem w trakcie wyjazdu do Krakowa. I czekam na Magnificon, będę helperem więc nie zawiedźcie mnie jeśli chodzi o pytanie o pomoc. Bo helper od tego właśnie jest. Będę na akredytacji więc możecie mnie zobaczyć od pasa w górę z moją ukochaną peruczką. Możecie wziąć aparat i zrobić sobie zdjęcie. Cokolwiek. Bardzo będzie mi miło jak to było na ostatnim Magnificonie.
Do zobaczenia również na Animatsuri!
Sazooooo. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz ciekawą uwagę? Skomentuj. Nie hejtuj, nie po to jest ta opcja...