czwartek, 13 marca 2014

11.03.2014 r - 13.03.2014 r

11.03.2014 r
HEJ
Zapierdziel na maksa. Od jakiegoś czasu mam kontakt ze starym znajomym. Z Karo rozmawiam cały czas, wiem, że to czytasz więc już ok xD Patrycja zaliczyła matematykę! Piękny dziś dzień. Słońce napierdzielało po oczach. Miałam szczęśliwy numerek, było zastępstwo z polskiego i nauka alfabetu angielskiego w klasie licealnej! Wtf? ;-; Kaśka w końcu miała dobry humor! Tak się cieszyłam. ;3 Miotełka pomazała mi rączkę długopisem na lekcji matematyki, gdy jadłam lizaka zozola. Haha pełen lajcik.
Dziś zarywamy nockę, jutro wywołuje zdjęcia, szybko do domu i napierdzielamy malarstwo!
Sayooo.

~~
13.03.2014 r
Ugh nie dodał się ostatnio post bo tatuś wyłączył mi kompa a ja myślałam, że dodałam 0o 
No to wczoraj zostałam zwolniona z zajęć 3 ostatnich. A pisałam dwie kartkówki z matmy i jedna z angielskiego... Pielęgniarka dała mi tylko Apap na ból głowy, a ja mówić nie mogłam i kaszlałam na maksa. Nastraszyła mnie, że mogę mieć coś z oskrzelami. Dziś poszłam do lekarza. Caaaały stos leków i zwolnienie do poniedziałku włącznie. Super.
No to teraz idę sobie spać. Jestem zmęczona do tego brzuch boli ; ; 
Sayooo.


~~



















~by Amaya

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz ciekawą uwagę? Skomentuj. Nie hejtuj, nie po to jest ta opcja...