niedziela, 16 marca 2014

16.03.2014 r

HEJ........ 
Kilka przemyśleń? Chciałabym, jednak nie mam siły.No cóż.... Źle się czuję - teraz jeszcze psychicznie. No ale może dam rade.

Boję się.
Odtrącam wszystkich wokół.
W końcu nie potrzebuję nikogo.
Prawda?

Tęsknię każdego dnia.
Nie wytrzymuję.
Płaczę, nie śpię, nie jem.
Połykam tyle leków.

Już niedługo.
Niedługo nie będzie nic.
Czas wyleczy rany.
Jednak musi być cisza.

Coraz głośniej,
szybciej bije serce.
Co z tego?
Nikt nie wie, nikt nie rozumie.

Wszyscy chcą pomóc.
Jednak nie wiedzą jak.
Nie wiem co mam robić.
To takie trudne.

Chciałabym Ci powiedzieć
co czuję właśnie do Ciebie.
Ale boję się.
Odrzucenie boli...

Słabnę.
Nie jestem taka jak kiedyś.
Mała rzecz potrafi wiele.
Tak wiele, że niszczy wszystko.

Tak wiele jest chwil,
gdy jestem szczerze szczęśliwa.
Ale czemu inni
nie zauważają tych chwil?

Te dni, które zabrał czas,
one nie powrócą.
Przecież wiem.
Dlatego żyję dalej.

Jestem tylko człowiekiem.
Biegnę, aby wygrać.
Często upadam.
Ale wstaje silniejsza.

Robię coś.
Wkładam w to tyle serca.
Czy zostanie to nagrodzone?
Nie wiem.

Jednak 
wiem, że dla niektórych chwil 
warto żyć
i czekać długo.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz ciekawą uwagę? Skomentuj. Nie hejtuj, nie po to jest ta opcja...