sobota, 15 marca 2014

15.03.2014 r

HEJO
Spałam dziś jakoś od 3 nad ranem do 10:05. Z Patrycja od 23:30 rozmawiałyśmy o wszystkim. Około 2:30 zaliczyłyśmy przypał gdyż usłyszałyśmy dźwięk samochodu. Patrycja szybko podniosła żaluzję, a tak idzie sobie jakiś facet. No to ok patrzymy gdzie idzie a on sobie czekał na kolegów. Gdy podjechali spojrzał w naszą stronę. Myślałam, że nic nie widać więc pomachałam im. Ku mojemu zdziwieniu.... odmachał mi! Potem jeszcze raz.... Przerażone poszłyśmy do łazienki przemyć twarze. Gdy wróciłyśmy okazało się, że wcale nam się to nie wydawało -  to działo się na prawdę! 
Dziś muszę wziąć antybiotyk po 12 h więc również nie będziemy spać. A więc dziś powtórka. ; ; W sumie... chciałabym się dowiedzieć kim byli nieznajomi. 
Sayoo 

~ ~





~by Amaya

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz ciekawą uwagę? Skomentuj. Nie hejtuj, nie po to jest ta opcja...