wtorek, 10 września 2013

10.09.2013 r

HOLA!
Hai, był hiszpański już wczoraj. Wczoraj także zaspałam na autobus... I się spóźniłam około 20 minut na informatykę... No ale poza tym to było ok. Od weekendu piszę sobie z naszym jedynym chłopakiem w klasie. Próbuje mnie rozgryźć bo strasznie niby zamknięta w sobie jestem... Ale to chyba nie do końca prawda. Otwieram się tutaj. Do Was. Nieznajomych. Trudno.
Wczoraj siedząc do około 1 w nocy myślałam nad wszystkim... Napisał w między czasie Oliwer. Co ja mam teraz zrobić? Nie rozumiem swojego życia... Chciałabym aby wrócił ale nie wiem co teraz będzie. Jesteśmy przyjaciółmi... ta? Ehh...
Dzisiaj w szkole wybory do samorządu klasowego. Emilka jak oczekiwałam jest przewodniczącą. A Basia zastępcą. Yeey ciekawe jak to będzie teraz z dniem sportu jutro. Muszę się przebrać za coś... Ale nie mam pojęcia za co... 
No nic... Idę szukać. Ahh no i Eryk ślicznie rysuje!
Sayooo ^^

~ ~

polecam.


Taa chyba L'uś mi został...

~by Amaya



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz ciekawą uwagę? Skomentuj. Nie hejtuj, nie po to jest ta opcja...