wtorek, 12 listopada 2013

12.11.2013 r

HEJ.
Jezz... chyba zrezygnuję z tej szkoły no ale jeszcze się zastanowię... W sumie to i tak pierdole swoje życie... Swój los... Wczoraj do późna nie spałam bo malowałam trawę, uczyłam się i rozstrzygałam spór przyjaciółki i kolegi. No ale ok... 
Boże serio Zuza jest taka pusta? Czy ja wyglądam na osobę która kłamałaby w sprawie z Kubą? Oczywiście, że nie bo prawda jest już wystarczająco okropna. Ale ta kobieta nie umie przyjąć do wiadomości jaki to skurwysyn. Oszust! Męska dziwka... Dobra wystarczy... Uhh aż mnie serce boli od złości... A miałam się oszczędzać... Ludzie są do bani, ja jestem do bani... Życie jest bez sensu. 
Ja-ne 

~ ~



A potem go umyj.

Martka!
Bo dzifki atakuję ;-;

~by Amaya


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz ciekawą uwagę? Skomentuj. Nie hejtuj, nie po to jest ta opcja...