środa, 20 listopada 2013

Robię Ci włama na bloga x.x

Wgl to cześć i czołem i dobry wieczór i Ohayo etc xD


Oli robi włama więc
b
ędziesz tu mieć wszystko i nic xD 
Boże dzisiaj tyle coverów obejrzałem e.o 
Wgl tyle się nie widzieliśmy.. NADRABIAMY!
właśnie sobie siedzę cnie? jest sobie 21:22
mama myśli, że umiem na jutro na kartkówkę z fizyki od, której zależy
moja ocena na półrocze x.x Więc biście ale ku*wa nie chce mi się noo ;_; 
Dzisiaj przepisałem z Tobą kilka kijowych lekcji, co poprawiło mi humorek w tym Niemiecki...
i nawet ta pieprznięta baba nic nie zauważyła xDDD Tak samo na polskim piszę sobie normalnie i nic,
a takiej lasce u mnie w klasie od razu '-' 10 xD
Dzisiaj tak bardzo moje zamyślenie i dostałem w głowę drzwiami od szatni ;_; 
NIGDY WIĘCEJ NIE WCHODZĘ ZA BOGUSIEM DO SZATNI PISZĄC SMS'A ;c
Wgl bekowo w sumie dzisiaj bo nawet okej.. znowu dziwne uczucia ale mniejsza! Nie miałem
pisać o sobie a wgl miałem Ci zrobić włama! A więc mam nadzieję, że w sobotę skajpaj ♥ 
Mam nadzieję, że za chwilę wygrzebię jakieś zdjęcie i Ci tu wstawię mimo iż średnio umiem się tym obsługiwać. Wgl jesteś piękna wiesz? 
+ stęskniłem się za Tobą mocno mocno mocno ♥♥♥♥


+ POOOOOOZDROOOSYYYY DLAAAAAAA ERYCZKAAAA ♥

Ostatnio szyłem cosplay więc może coś ztego wstawię.. ja pierdziele... jutro kartkówka z polskiego..
Tak bardzo mi się przypomniało.. ohh tak bardzo trzeba zrobić ściągi </3


Nie chce mi się... ale pocieszenie! Jutro mam na 8:50 ♥ Tak bardzo kocham czwartki ♥ Przychodzę wtedy do domku rzucam (Patrz! przepisywanie słowa 'rzucić' przydało się ;-; ahh kochane kary z polskiego .0.) torbę na krzesło i iśc spać ;-;
KOCHAM CIĘ KSIĘŻNICZKO!

~Oliver ♥ 
ps tak bardzo dla Ciebie specjalnie ;-; 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz ciekawą uwagę? Skomentuj. Nie hejtuj, nie po to jest ta opcja...