środa, 8 stycznia 2014

08.01.2014 r

WITAJCIE
Jutro moje urodziny. ;-; Ja nie chcę... 
W sumie jest u mnie nawet dobrze. Schudłam sobie 2 kg. W szkole, jak to w szkole - zapieprz bo koniec semestru i sprawdzian za sprawdzianem sprawdzian pogania ;-; Dziś spotkałam Paulinkę z mojej byłej klasy. Dziś Hicu przyszła w blond włosach. Dziś miałyśmy schizy z Tigą. Dziś pisałam sprawdzian z matmy i nie umiałam jednego zadania. Dziś upiekło mi się, że nie umiałam na przedsiębiorczość gdyż pani profesor nie było. No i w domu byłam wcześniej więc robię szybki wpis i myykam robić rozetę i rzędówkę. 
Na angielskim wooow się działo, nasza grupa to sami seryjni mordercy m.in. wszystkich Justinów na świecie xoxo Ale poza tym jest ok. Z Michałem miałam jakiś tam kontakt ale to tyle... Ehu czekam, aż w końcu mu przejdzie.... ;-; 
A w ogóle to aj chcę już mój bilet na koncert An Cafe ;-;
No to co... Sayooo!

~ ~


*.*








Haha, Tytani :








~by Amaya

macie chwilę?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz ciekawą uwagę? Skomentuj. Nie hejtuj, nie po to jest ta opcja...