sobota, 25 stycznia 2014

25.01.2014 r

SIEMANECZKO
Brrr u Was też tak zimno? Jeju ;-; No to tak na początek mówię iż wybroniłam się ze wszystkich przedmiotów. Najgorsza była historia gdyż groziła mi 1 ;-; No i niedługo ferie... Ale pierwszy tydzień spędzę w szkole gdyż warsztaty z rzeźby. Plus taki, że dostanę jakiś certyfikat blablablaaa... Teraz muszę zrobić duuużo projektów medalu dla Polski na formacie 50x70 . Potem dwie strony wyrzeźbić, wysłać i coś osiągnąć. ;-; Tak bardzo chcę. Poza tym mam coś z nerkami,... Chyba przeziębiłam... No ale... plastry rozgrzewające i lecę dalej, chociaż dziś na łyżwach nie byłam.... A teraz albo będę pisać z Deathem i Natsu i słuchać An Cafe albo obejrzę Pamiętniki Wampirów ;-; Tak czy inaczej...
Sayooo

~ ~

aaaa właśnie macie tutaj link do bloga z opowiadaniami XD [klikk]















~by Amaya

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz ciekawą uwagę? Skomentuj. Nie hejtuj, nie po to jest ta opcja...