czwartek, 16 stycznia 2014

16.01.2014 r.

WITAJCIE!
Ehem no nie ma mnie w szkole, gdyż chciałam zarywać nockę, jednak tata postawił na swoim kazał mi iść spać i dzisiaj spokojnie wszystko zrobić. To też tak się stało. 
Ostatnio strasznie się jarałam jakieś dwa dni temu bo.... DOSZŁY BILETY NA AN CAFE! Co prawda jest tam potrzebna zgoda rodziców (omfg why? ;-;) ale i tak tam będę. Rozbawił mnie także regulamin czego nie można wnosić na koncert. Żaden plastik nie wejdzie xD .
A jakby ktoś tu wszedł, ktoś kto ma do sprzedania wiga fioletowego na pastel gotha niech napisze na fejsa [klik] lub w jakiś inny sposób się ze mną skontaktował. Bardzo bardzo byłabym wdzięczna gdyż boję się kupić na eBayu ;-; 
Ehu przeglądałam sobie asp np w Krakowie, Katowicach czy Warszawie ale to, że jest tylko tyle miejsc wolnych na takie kierunki jakie ja chcę to się poddaję... ;c Nie dostanę się za żadne skarby świata. A jakie kierunki? Hmm malarstwo, rzeźba lub konserwacja... 
Sayo...

~ ~

taka oto peruczka, tylko nie z warkoczem a luźne włosy/

jaki świetny makijaż *.*





tak bardzo zdjęcie biletowe.









~by Amaya


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz ciekawą uwagę? Skomentuj. Nie hejtuj, nie po to jest ta opcja...