czwartek, 30 stycznia 2014

30.01.2014 r

OHAYO
Dzisiaj wywiadówka na którą moja mama nie idzie gdyż siostry ważniejsze a przecież moje oceny na librusie widzi. 
ZIMNO, to Wam wierszyki moje i myśli napiszę! O! ;3

* * * 

Gdy przyzwyczaiłam się już do mroku,
ktoś zapalił światełko.
Owe światło to nadzieja.
Powinnam trzymać sie jej niczym oddechu,
jednak wolę podążać za nią małymi, wolnymi krokami. 

* * *

Blaskiem słońca zabijany świat
W mroku budzi się do życia
Pozwól mi zostać tu na chwilę
Rozkoszować się bólem roślin

Wiem, że chore jest kochać Ciebie
Jesteś tak odległy, jak spełniony sen
Gdy spoglądam w niebo nocą
Mogę znów cicho poczuć Cię.

* * * 

W życiu zawsze idziemy pod górkę
Jednego dnia jest ona stroma,
innego zaś łagodna.
Tylko od nas zależy
jaka ona będzie.
To my tworzymy historię.

* * * 

Teraz jest chwila, by zatrzymać czas.
Spójrz w niebo, zastanów się.
Jesteś sam, nie ma nikogo obok.
Jak się teraz czujesz?
Źle?

Zobacz ile zła wyrządziłeś!
Warto było tak się bawić?
Słońce wstaje na nowo każdego dnia.
Masz jeszcze czas, by naprawić to!
Idź!

Wiosna budzi się do życia, po zimie.
Kwiat rozkwita, by pokazać swoje piękno.
Pokaz i Ty jak umiesz kochać dziś.
Nie zmarnuj tej szansy już nigdy.
Walcz!

* * *

Gdyby tylko życie było tak proste,
jak nasze marzenia...

* * *

Miłość to jedno serce
bijące w dwóch ciałach.

* * *

Jedyne czego żałuję w swoim życiu
to tego, że nie jestem kimś innym. 

* * *

Rozprzestrzenianie i kopiowanie w celach zarobkowych zabronione. 


* * *

Czemu ja wybrałam rozszerzona matematykę?! ;-;

~by Amaya 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz ciekawą uwagę? Skomentuj. Nie hejtuj, nie po to jest ta opcja...