czwartek, 9 stycznia 2014

09.01.2014 r.

WITAJCIE
Tak, tak dziękuję wszystkim za życzenia na fejsie bo gdyby nie ten fejs to mało by pamiętało. Co prawda zaskoczyła mnie Tiga, Marta, Patrycja, Wiktoria i Tori i wiele innych. ;3 Tobie też Eryczek dziękuję. Pani mnie wyściskała od w-f'u ;-; A w ogóle to dziękuję klasie za odśpiewanie mi sto lat! Jesteście kochani. I nawet profesor Kielian mi złożył życzenia. I zauważył, że schudłam. Łojejeje ;-; Rano tata dzwonił... No i jak jesteśmy przy tacie to muszę powiedzieć iż ma coś dla mnie co dziś otrzymam a przecież jest w Niemczech wow wow. Także nie mam pojęcia co on uknuł ale każdy wie co to a ja nie... Tak samo mama. Też coś zamówiła i dziś wraca później niż zwykle... A od sióstr dostaje komplet do sushi w sensie te talerzyki etc. 
 Jeju w ogóle to masakryczny dziś był RiM... Bo nic nie robiliśmy tylko rozmawialiśmy a za Wenus dostałam 4+ bo z bliska fajne ale z daleka za delikatne. Upiekło mi się też gdyż nie miałam autoportretu... Więc muszę się wziąć do robótki... Tymczasem dostałam jeszcze od Kamilka życzenia. Także dziękuję.
No to...
Sayoo ...

~ ~














mix ;3

~by Amaya




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz ciekawą uwagę? Skomentuj. Nie hejtuj, nie po to jest ta opcja...