poniedziałek, 5 sierpnia 2013

05.08.2013 r

HEJ
Dzisiaj otrzymałam wpis na blogu Sonji więc chyba odwdzięczę się tym samym. Jednak najpierw kilka słów ode mnie ;3
Dzisiaj nudny dzień się zapowiada. Wczoraj kłóciłam się z Martą. Ehh no bywa jak w każdej przyjaźni, czyż nie? Z Adim nie najlepiej. Ollie za ponad dwa tygodnie wraca (16 dni). Mama ma urlop. W czwartek idziemy w końcu do okulisty i potem w najbliższym nieznanym mi terminie (chyba zgubiłam kartkę) na badania potrzebne do plastyka. Zabawnie będzie jak zawsze. Poza tym znowu zaczynam się odchudzać. Ostatnio miałam małe napady objadania się. Nie no serio małe.^^' Ale nie chcę dalej mieć takiej figury jaką mam. Chcę być jeszcze chudsza. Tak, chcę być jeszcze chudsza niż jestem, co wcale nie oznacza, że jestem chuda. Ok plotąc trzy po trzy zastanawiam się jak to będzie w nowej klasie. Wiem, że znam już tych ludzi a właściwie tylko moją grupę jednak boję się trochu. Chcę już początek roku, chcę zająć się tym co kocham i chcę nie mieć czasu na nic, nawet na jedzenie. Remont w końcu czas zacząć.
Masz kochana mały spam ^^
Ja-ne 

~~
































































~by Amaya

1 komentarz:

  1. mmm dziękuję!!! :3 super notka a foty.. większość mi się podoba *szczerość* haha :* nie no, naprawdę ładne :3 Czaisz, że dziś się ważyłam i schudłam 1,5 kg? <333 umieram ze szczęścia. oczywiście mam na myśli już KOLEJNY kilogram :D:D :)Pisz na fb, jak z wagą u cb. ;3

    OdpowiedzUsuń

Masz ciekawą uwagę? Skomentuj. Nie hejtuj, nie po to jest ta opcja...