czwartek, 29 sierpnia 2013

29.08.2013 r

OHAYO
No więc znowu tu zawitałam. Jakoś myślę, że nie będzie już takich większych nieobecności. Ogólnie to... dzisiaj już miesiąc jestem z Oliwerkiem. Chciałabym być dzisiaj przy nim w tym szpitalu... Zapewnić, że będzie wszystko dobrze. Dominik wróci, i wszystko będzie tak jak było przed wakacjami. 
Ollie... chciałabym Ci wiele powiedzieć. Ty o ty wiesz.... Ale nie mam jak. Cholerna odległość. Ale za jakiś czas się zobaczymy i wtedy zapomnimy znowu o codziennych problemach . Będzie dobrze. 
Co do mnie...tęsknię za Dominikiem... Wczoraj płakałam chyba za dużo. Dzisiaj nie mam siły. Będę sobie oglądać yaoi a potem pójdę do babci. A jutro pojadę do chrześnika. I jakoś to minie. W poniedziałek do szkoły. Nie chcę. A na początku wakacji chciałam aby tak szybko minęły... No i się spełniło. Podsumowując wakacje... znów jak w transie... Znów chyba po prostu zbytnio tęskniłam. A teraz jeszcze się załamuje bo nie wiem co z Dominikiem... Tak dużo myśli, a tak mało by móc je zrealizować. No nie ważne. Za miesiąc on wróci. I znowu będzie jak dawniej, prawda? Ehh oszukuje samą siebie już chyba... 
Macie to parę zdjęć z wyjazdu do Rybnika.
Żegnam.

~~

Pod światło.
Ale jest.



Kaczka Dejw!



Karolina :D



 I takie sobie moje:




Nie mów mi, że jest dobrze,
Nienawidzę kłamstw.
Mów jak Ci źle, że tęsknisz, że się boisz.
Ale nie okłamuj.

~by Amaya


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz ciekawą uwagę? Skomentuj. Nie hejtuj, nie po to jest ta opcja...