niedziela, 11 sierpnia 2013

11.08.2013 r

HEJ
Właśnie zgrywam zdjęcia i wybieram te, które chcę wywołać. W piątek chcę jechać do Chmielnika. A jutro do okulisty. Ciekawi mnie jak z klasą się umówimy co do tego Chmielnika. 
Dzisiaj miałam jakiś koszmar. Śniła mi się przede wszystkim krew. Dużo krwi, jakieś zabójstwa. Uhh ohydne. Budziłam się dużo razy i podobno strasznie krzyczałam przez sen jak poinformował mnie tata... A co do niego to brak mi słów. Nie lubię gościa i tyle. Remont trwa w najlepsze. Michał jest świetny. Coraz bardziej za to nie chce mi się siedzieć tutaj, na parterze. Męczy mnie już wszystko. Chcę już do siebie. Dzisiaj jedziemy na plac zabaw xo Rodzinny wypad. Coś takiego. Właściwie zawsze jako dziecko marzyłam o czymś takim ale teraz .... 
Ok końćze bo obiad.
Paaa ;3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz ciekawą uwagę? Skomentuj. Nie hejtuj, nie po to jest ta opcja...