środa, 8 maja 2013

08.05.2013 r.

CZEŚĆ.
Wróciłam właśnie od cioci i kuzynka małego. Było fajnie jak zawsze chociaż strasznie mi się chciało spać jak juz wstał. Na pierwszej lekcji byłam ale nie pisałam sprawdzianu, bo pan musi wydrukować od nowa ;__; Próbuję zrobić witraż i się uczyć, ale chyba nie wyjdzie. 
Zabawna sytuacja. Stoję sobie na przystanku ubrana w poszarpane leginsy, bokserkę czarną, z torbą na ramieniu i w okularach przyciemnianych na kolor czarny. Przeszła grupka ludzi. w tym dwóch chłopaków. Jeden w kręconych włosach strasznie się odwracał w moim kierunku i ewidentnie patrzył się na mnie jakby mnie znał. Gdy spostrzegł to jego kolega odwracał jeszcze bardziej głowę kolegi. Zaiste uśmiechnęłam się w duchu, ale sama nie wiem co to było . 
Wybieram się na konkurs recytatorski plus oddaję wiersze i może opowiadanie jeśli przepiszę na czas (35 kartek).
To chyba tyle na dzisiaj. Tak jakoś krótko ale może być.
Miłego dnia ;3

~~

parę moich zdjęć. 







Uh ah Amaya dodała zdjęcia!
~by Amaya. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz ciekawą uwagę? Skomentuj. Nie hejtuj, nie po to jest ta opcja...