piątek, 10 maja 2013

10.05.2013 r.

SIEMS!
Piątek, piątunio, piąteczek! It's Friday!! Cieszę się, bo nareszcie znajdę czas na rzeźbienie. Jednak dzisiaj jest Ewelina Lisowska w Galerii Korona a ja mam o 19 kolejną próbę do bierzmowania. Tak mi źle. 
Poza tym wkurzył mnie jeden z moich byłych adminów. O to, że był irytujący. Po prostu po takich osobach widać, że nie mają szacunku do innych. A szacunek za szacunek. Taka moja zasada.
Zastanawiam się czy by nie pisać tutaj dalej swojego opowiadania. But prawa autorskie będą musiały być ;__; Bo będą, No będą. Więc muszą być. 

~ ~

"Znam wielu idiotów. 
Jednak Ty jesteś wyjątkowy.
 Wyjątkowo arogancki,
 wyjątkowo irytujący,
 wyjątkowo podatny na opinie ludzi, którzy mnie nie znają."

Dla Ciebie zawszę będę tylko "kolegą". 

~ ~




 ;33


To co wy na to co by dodać opowiadanie?
 KOMENTARZ ZOSTAW ;3

~by Amaya

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz ciekawą uwagę? Skomentuj. Nie hejtuj, nie po to jest ta opcja...