środa, 15 maja 2013

15.052013 r.

HEJ .
Wróciłam ze szkoły. Katorga. Konkurs nie poszedł aż tak dobrze. Nie wyrecytowałam ostatnich dwóch zdań. *lizak spadł* 
Ostatnio mnie nie było. Dodałam kolejny odcinek vloga.
Wczoraj byłam na konsultacjach w plastyku. Jak fajnie było, mimo że pan nie miał dla mnie czasu. Patrycja, którą poznałam na photoblogu jest super, nie tylko w sieci ale i w rzeczywistości. Panuje tam niesamowita, rodzinna atmosfera. W sumie nie powinnam przyzwyczajać się do tej klasy bo nie wiadomo jakich ludzi będe miała w swojej klasie. Tak czy inaczej nie chcę niogdzie indziej iśc. Musiałabym wybrać szkołę , która ma mało uczniów, czyli np Gałczyński, czy Sienkiewicz, ale to za mały poziom, ewentualnie na grafikę komputerową do mechanika, ale nie za bardzo. Co prawda miałabym tam znajomych ze szkoly a nawet z klasy ale nie ciągnie mnie aż tak. Nie po to się staram i takie postępy już robię, aby nie dostać się do plastyka! 
Idę dzisiaj na śpiewanie ;__; do kościoła. Nie chce mi się, ale.. muszę. Potem będzie próba.
Z panią od chemii strasznie fajnie się zagadałyśmy po tym jak napisałam kartkówkę. 
Nie mam siły na nic. 

~ ~



*zdjęcia z filmiku poprzedniego*

~by Amaya

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz ciekawą uwagę? Skomentuj. Nie hejtuj, nie po to jest ta opcja...