piątek, 17 maja 2013

17.05.2013 r.

SIEMS.
Dzisiaj byłam na zakupach. Wczoraj w kościele z siostrą, i różne fajne rzeczy wyszły z tego. Wydurniałyśmy się troszkę pijąc tymbarka, robiłyśmy śmieszne zdjęcia. W drodze powrotnej piękny zachód słońca uwieczniłam. Wcześniej byłam na konsultacjach, poznałam pana Nicińskiego, dowiedziałam się trochę więcej na temat egzaminów wstępnych ale nic nie stworzyłam. Pan Witkowski za to bardziej mi pokazał jak rysować martwą naturę, niż pan Kielian czy Niciński. W sumie to jeszcze pokłóciłam się z mamą, wkurzył mnie Łukasz którego znamy <Wawrzyniak chyba'> i... ZAJĘŁAM 3 MIEJSCE W KONKURSIE RECYTATORSKIM  Jaram się ;3 

~ ~








 *le ja xd '

~by Amaya


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz ciekawą uwagę? Skomentuj. Nie hejtuj, nie po to jest ta opcja...