sobota, 25 maja 2013

25.05.2013 r.

CZEŚĆ
Wracam do Was po "krótkiej" przerwie. Musze pochwalić się, że za III miejsce w informatycznym konkursie otrzymałam tam tam ta da kubek. Wiem, że nie stać ich było na nic lepszego więc stwierdzam, że kubek jest bardzo ładny. Trzeba troszkę optymizmu wprowadzić w swoje życie. Wczorajszego wieczora pisałam sobie z jednym chłopakiem. Jesteśmy przyjaciółmi. Nie chcę na razie nic więcej. Po pierwsze boję się, po drugie nie chcę go potem stracić na dobre, po trzecie facet mi teraz będzie przeszkadzał. Może pójdę tam gdzie on do technikum, znaczy spróbuję się tam dostać. Poza tym nic się nie działo po bierzmowaniu. Kupiłam sobie temperę i brystol wczoraj. Mamie konwalie też bo bardzo lubi. Następnie miałam jechać do Natalii szkoły. Rozładował mi się telefon. Nie mogłyśmy się spotkać. Dopiero po 16 dotarłam pod jej blok. Warto było pomęczyć się, aby zobaczyć cudny obraz Natsu.
Piękny sen ahh. Hyhy czekam na wyniki gminnego konkursu!

~ ~

 *le bierzmowanie

 *le Tofik - mój pies, który nie daje się sfotografować To jest wyjątek!

 *le obraz Natalii

*le za dużo optymizmu to taki koniec ;__;

~by Amaya


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz ciekawą uwagę? Skomentuj. Nie hejtuj, nie po to jest ta opcja...