niedziela, 20 października 2013

20.10.2013 r

HEJ
Dziś jest sobie mój ćwierćmetek. Neh. nie idę. Eryczku i Ty. Wiktorio musicie mi wybaczyć. Tańce... Alkohol... Neh, chociaż czemu nie. Ale ostatecznie nie. Dziś zaciągam się papierosem.._. Ten zapach ten smak kojarzy mi się tylko i wyłącznie z Tobą, przyjacielu.
 Ogólnie jest mi źle. Chcę sobie zniknąć z życia wszystkich ludzi... Było by lepiej. prawda? 
Tak też myślałam.... 

~ ~
























Rozpierdol w mej psychice sięga dna. 
Z dnia na dzień coraz niżej i niżej.
Coraz gorzej i gorzej.
Nie wystarczają zwykłe uzależnienia.
Nie mogę zapomnieć, więc sięgam po nowe. 
I wciąż na nowo pamiętam wszystko.
Bez sensu.
Wybaczcie... [D, O...]
To już jest koniec, prawda?
Mam nadzieję.

~by Amaya

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz ciekawą uwagę? Skomentuj. Nie hejtuj, nie po to jest ta opcja...