niedziela, 27 października 2013

27.10.2013 r

HEJ
Otóż wyjeżdżam sobie na parę dni. Do wtorku. Nie będzie mnie. Może wbije tutaj aby dodać jakiś post... Może. Chcę odpocząć od wspomnień. Od wszystkiego. Ale czy mi się uda? Nie wiem. Tiga, kochana nie przejmuj się ludźmi. Oni nie wiedzą jaka na prawdę jesteś. A faceci to świnie i tyle! Uśmiechnij się, bo tak jest OK.
 Cóż tata wrócił. Kolejny raz jest to samo. Nie, ludzie się nie zmieniają. Szkoda tylko, że nie ma już przy mnie nikogo kto mógłby być przy mnie cały czas. Uzależniłam się od Oliwera, od Death'a... A przecież nie powinnam była w ogóle ich poznawać. Chociaż tych kilku chwil nie żałuję.
Także ciociu witaj, domku żegnaj na kilka chwil.
Sayoo .

~ ~








~by Amaya


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz ciekawą uwagę? Skomentuj. Nie hejtuj, nie po to jest ta opcja...