sobota, 26 października 2013

;-;

DZIEŃ...
zły.. Cóż była sobie u mnie ciocia. Zabiera mnie do siebie na tydzień. Heh będę miała lepszy dojazd do szkoły. Właściwie usunę się chyba z paru stron.. Założyłam nowego bloga, więc może nie będę tutaj pisać. Chociaż... dziękuję już za ponad 4 tysiące wyświetleń. To miłe, że tyle tego czytacie widzę też wyświetlenia poszczególnego posta i na prawdę bardzo dziękuję wszystkim. Thanks. 

No to byłam sobie ja. Najpierw zakochana w niewłaściwym facecie. Potem ufająca dwóm osobom, które po prostu sobie odeszły. Tak, tak po prostu. Teraz jestem słaba. Ale wiecie co? Pobawię się w silną osobę. Tak będzie zabawnie, że aż któregoś dnia się popłaczę. W końcu mam to czego chciałam. Jestem sama.

~ ~



Ps. Jadę jeszcze po tatę a potem do cioci więc nie wiem czy przez ten tydzień coś dodam.
Trzymajcie się ciepło. ;3

~by Amaya

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz ciekawą uwagę? Skomentuj. Nie hejtuj, nie po to jest ta opcja...