wtorek, 3 grudnia 2013

03.12.2013 r

HEJO
Co tam u Was, kochani? U mnie fajnie, oprócz tego, że wydałam masę kasy na mikołajki dla jednej osoby to jest OK. Przy okazji zamarzłam, a wczoraj uczyłam się do późna na historię olewając biologię... Ale głupi ma zawsze szczęście! Poszliśmy całą grupą z rzeźby robić ozdoby na choinkę dla prezydenta Polski, tak tak Polski. I nasza szkoła będzie też ubierać tą choinkę. No to robimy te ozdoby a nam pani profesor mówi, że telewizja idzie. Filmowali. Akurat ja jedyna paprałam się w farbie! Co za nie fart, no ale np Eryczku Ty miałeś gorzej bo sobie szlifowałeś drewienko! (Bez spiny kolego od razu mówię.) Co za tym oczywiście idzie nie było nas na historii i biologii. Po szkole pojechałam na zakupy nudy nudy nudy. Wróciłam do domu autobusem no i mama też po mnie przyjechała bo mi się nie chce przejść 4km ^^' 
Wchodzę na facebook'a a tu link od Karoliny: [klikk]  AN CAFE W POLSCE! Od dziś nie chcę nic na mikołaja ani na urodziny ja chcę jechać na ten koncert. Próbowałam znaleźć ich płytę w empiku ale jakoś bez sukcesów... Ale na koncert muszę jechać, to moje marzenie od tej chwili i pragnę jego spełnienia. Rodzice! Szykujcie kasę. I jadę do Warszawy! Awwww życie jest takie piękne. 
A teraz idę sobie coś porysować.
Sayooo misiaki!

~ ~











~by Amaya

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz ciekawą uwagę? Skomentuj. Nie hejtuj, nie po to jest ta opcja...