piątek, 20 grudnia 2013

20.12.2013 r

WITAJCIE

W sumie to... zmarzłam! Brrr... No to tak wczoraj nie zostałam doceniona na podstawach projektowania ale to nic. Od Kieliana mam mase rzeczy zadane na święta, w tym m.in. autoportret -.- 
Dziś wigilia szkolna... I pracownie. Rzeźba fajna była. Lepiliśmy plasteliną ludzi w tańcu... Dostałam jak na razie 4 + ale i tak o dziwo mam najwyższą średnią w klasie ;oo A przecież Eryk ma 2-3 oceny wyżej ode mnie a ja tylko jedną... Wigilia klasowa na grafice xd peełno słodyczy ale i tak nie za bardzo zorganizowani jesteśmy. W sumie fajnie i tak. Kartkę świąteczną zrobiły dziewczyny na grafice. I ja tez dostałam od Tigi i Kamilki <3 *.* Dziękuję dziewczynki. 

Potem wigilia szkolna... Przedstawienie bajeczne!! Czułam się jak w teatrze... Biskup potem coś tam mówił, i złożył na koniec życzenia... I rajcuchy były i jabłuszka... Eryczek z Karo nie chcieli mnie puścić do domu ale gdy poszli po opłatek ja szybko z Hicu się zmyłam. No bo taka wigilia szkolna mnie przeraziła. Nie wiadomo komu złożyć życzenia a komu nie... xcc Pojechałam do mojej starej szkoły co by zobaczyć się z panią pedagog ale jej nie było już... Zmarzłam okropnie bo w sukience byłam. 
A teraz oddaje się jakiemuś dobremu anime, filmowi lub książce "Intruz".. 
Na święta druga część opowiadania pt.: "Naznaczeni" Czekajcie cierpliwie!
Sayoo

~ ~




~by Amaya

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz ciekawą uwagę? Skomentuj. Nie hejtuj, nie po to jest ta opcja...