poniedziałek, 23 grudnia 2013

23.12.2013 r

HEJO
No to ten pozdrawiam Eryczek XD

Dziś pogrzeb mojej cioci... Umarła na raka. Długo się kobitka nie męczyła bo tylko jakiś miesiąc po tym jak go wykryli. Na wszystko było już za późno... Ehh...
Swoją drogą idą święta a na facebooku od wczoraj widzę już życzenia świąteczne. Was też to irytuje? Ja rozumiem dzisiaj lub jutro to ok. Ale już wczoraj? No ale każdy ma swój świat... i swoje kredki... 

Szczerze mówiąc nudzi mi się już ta przerwa świąteczna. Autoportretu nie zacznę jeszcze gdyż aparat mam rozładowany a dziś znalazłam ładowarkę dopiero plus z lusterka to ja nie umiem... Wenus z Milo mi się nie chce -.- Nie mam do tego czegoś cierpliwości no i garczek został ale po niego muszę iść do babci a mi się nie chce ruszyć... Także... Nudno... Ale coś zacznę dzisiaj...
Sylwester może spędzę w domu ze swoją Martusią <3 Będzie mi pozować. Hehe i będzie w ogóle ciekawei nie powiem... 
Szczerze? Jest 12:00 a ja jeszcze nic nie zjadłam tylko kawę wypiłam. Trzeba się poświęcić chociaż ta dieta baletnicy wcale nie jest taka bezpieczna. Ale trudno.
Ok ja się idę zbierać na pogrzeb.
Miłego dnia...

~ ~

















~by Amaya


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz ciekawą uwagę? Skomentuj. Nie hejtuj, nie po to jest ta opcja...