niedziela, 22 grudnia 2013

22.12.2013 r

HEJ ROBACZKI
Dzisiaj w kościele byłam <wow wow wow> i u spowiedzi... No plus tyyyyle znajomych zobaczyłam, że nawet nie chciało mi się wchodzić tam... Ale dałam ładnie radę... Spotkałam też Mateusza z żoną więc spoko... W ogóle miałam nie jechać. Zasnęłam wczoraj koło 17-18 obudził mnie tata o 22 (bo spałam u rodziców na łóżku) i poszłam do siebie biorąc Kingę gdyż tak ciepło z nią a ja mam problemy z ogrzewaniem w swoim pokoju ;-; Nie mogłam zasnąć. Gdy w końcu stwierdziłam, że i tak nie wygodnie i drgawki przestały nękać moje ciało zasnęłam. Co prawda śnił mi się jakiś koszmar, ale to nic. Rano gdy podnosiłam oczy ku górze rozbolała mnie głowa. Serce też łomotało za bardzo o żebra... Ale gdy mama krzyknęła aby jej włosy ułożyć szybko zeszłam na dół... Tym samym pojechałam do kościoła. 
Tak czy siak jestem zmęczona nawet nie wiem czemu...
Chyba pooglądam jakieś anime... A w ogóle to przechodzę na dietę, i bez pisków mi tu bo jestem za gruba... Co z tego, że mam idealną wagę, dla mnie to jak mieć nadwagę.... 
W ogóle to Oliwer się odezwał... Tak przyznaję się właśnie, że dopuściłam do siebie ten fakt, a nie tak jak mówiłam Deathowi wmówiła sobie, że nic takiego nie miało miejsca... Death za to czuje się lepiej, więc i mi poprawiło to automatycznie humor. Niebawem święta. Nie chcę!
Trzymajcie się tam ciepło...

~ ~




















WoW 
wOw
Jak kolorowo xo

~by Amaya


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz ciekawą uwagę? Skomentuj. Nie hejtuj, nie po to jest ta opcja...