sobota, 1 czerwca 2013

01.06.2013 r.

NAJLEPSZEGO Z OKAZJI DNIA DZIECKA!
Marta u mnie spała. Zbijałam się z Kuby. Jest żałosny, nic się nie zmienił. Nadal jest taki fałszywy. Dobra szkoda literek na niego.
Ale na pana Łukasza nie szkoda. Omnom jest kochany, wyjątkowy i mimo, że znam już go tydzień (?) chyba mi troszkę na nim zależy. Ale co z tego... Woj. podkarpackie - woj. świętokrzyskie. Marne szanse chyba. Ale to jest jak trucizna. Miłość oczywiście. Zakochujesz się, potem ta osoba zapomina o Twoim istnieniu. Miło i w ogóle. Po co ja poznaje nowych ludzi? Bo oni mnie fascynują. Ale kurna ranią. Nienawidzę siebie. Chciałabym albo zacząć żyć na nowo, albo w ogóle nie żyć. Jedno nie możliwe, drugiego nie wypełnię. Więc żyjmy sobie dalej jakby nic się nie działo. Pfyy nienawidzę u siebie optymistycznych mysi. Nienawidzę optymistów. Nienawidzę ludzi! Koniec cześć.
Psst... Trzeba powtórzyć nockę~! ^ ^

 ~ ~

omnomnom 
Wielbię Cię wariacie ;*


















~by Amaya



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz ciekawą uwagę? Skomentuj. Nie hejtuj, nie po to jest ta opcja...