środa, 12 czerwca 2013

13.06.2013 r

ELOSZKA
Czyżby szczęśliwy 13-nasty? Może dlatego, że nie piątek. Heheszky. Także ten spadam zaraz, bo na godzinie wychowawczej liczyłam oceny, dzieliłam no wiecie średnią jaką będę mieć i wyszło, że jak się postaram oczywiście, że będę mieć świadectwo z paskiem. Szoook. Pierwszy raz w gimnazjum. Taa ja leniwa za bardzo jestem. Jakbym tylko chciała miałabym średnią powyżej 5,0 jak mówi moja mama. Ale zawsze brakuje trochę bo nie nie chce mi się uczyć.
Dzisiaj oczywiście na religi było nas cztery osoby. Na polskim pięć, a na godzinie wychowawczej aż osiem osób. Także połowa klasy, a przecież po wycieczce są. Na informatyce sprawdzian an 6 napisałam i gadałam, słuchałam i patrzyłam na znajomych z klasy. Jakie downy, ale będę za nimi tęskniła. 
W piątek wyniki znaczy liczbowo tylko ale zawsze coś. O plastyka chodzi jak coś. 
Dobra zmywam się.
Miłego dnia!

~


~by Amaya

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz ciekawą uwagę? Skomentuj. Nie hejtuj, nie po to jest ta opcja...