niedziela, 30 czerwca 2013

LOL

No to zaczynam dzisiaj jeszcze raz...
CZEŚĆ CZEŚĆ I CZOŁEM
Więc tak:
-dostałam się na sam dół mojej tablicy na fb, a tam pousuwałam wszystkie gówna
-ogarnęłam "like" dla stron \, których nie prowadzę
-usunęłam się ze wszystkich stron o samookaleczeniu się, które prowadziłam i na które wchodziłam
-usunęłam się z prawie wszystkich stron o mandze i anime oprócz tej  i  tej
-usunęłam wszystkie krwawe arty, tzn schowałam je do innego folderu 
-usunęłam drugie konto na ask-u
-usunęłam wszystkie idiotyczne, bezsensowne zdjęcia
Zaczęłam czytać nasze archiwum. Doszłam do planowania ogniska rok temu. Rozpłakałam się i nie mogłam dalej czytać. Przez głupi przypadek wysłałam Ci wiadomość na skype 'ie. Wtedy też się rozpłakałam. W ogóle skończyłam czytać III część książki, a mianowicie "Objawienie". 
Kogo ja oszukuję? Ciebie i samą siebie. Ty nie czujesz nic do mnie. A ja głupia mam nadzieje od 4 lat już. W tym roku... nie wiem coś we mnie pękło. Wiedziałeś o tym. Ale nic nie zrobiłeś. Nic nie chcieliśmy. Wolałam przyjaźń, chcę wrócić do tego stanu. Ale do mnie wkradło się głupie uczucie, jakim jest miłość.
Dobra nie ważne.
Oglądaliście już LOL-a? Pewnie tak! Ja niestety lub stety dzisiaj pierwszy raz.... Aktorka po raz kolejny wzruszyła mnie do łez. Zresztą z nią filmy są super.
Dobranoc~!

~ ~









~by Amaya

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz ciekawą uwagę? Skomentuj. Nie hejtuj, nie po to jest ta opcja...