wtorek, 11 czerwca 2013

11.06.2013 r

I PO TESTACH!
ELOSZKA
Rzeźba spoko. Temat był człowiek i zwierzę. Szkoda, że nie można było sfotografować. Pochwaliłabym się moją panią-kaleką z psem. No ale cóż. Rozmowa była zabawna ale i stresująca. Pytali o zainteresowania, kto polecił szkołę, dlaczego ta szkoła, artyści, czym rysuje i dlaczego etc. Nie umiałam tylko odpowiedzieć w jakim stylu wybudowany jest nasz Pałac Biskupów. Szczerze odpowiedziałam, że nie wiem bo się nie przyglądałam. Pfyy... Najwyżej mnie nie przyjmą. Powiem ogólnie, że było dobrze. Atmosfera z dziewczynami z mojej grupy jest fajna. Dostałam już miano cichej, spokojnej, nieśmiałej, zamkniętej w sobie osobie. Bardzo polubiłam Agatę i Emilkę. Mam nadzieję, że też się dostaną i, że będziemy zgraną klasą z jednym rodzynkiem. 
Idę się pouczyć niemieckiego i informatyki. Masakra. Nie mam siły. Głowa mi pęka, ale trzeba się wziąć za siebie w ten ostatni tydzień. 
Miłego dnia, miśki. 

~ ~







~by Amaya

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz ciekawą uwagę? Skomentuj. Nie hejtuj, nie po to jest ta opcja...